Eerste Dagen - Reisverslag uit Nashville, Verenigde Staten van Josvzeyl - WaarBenJij.nu Eerste Dagen - Reisverslag uit Nashville, Verenigde Staten van Josvzeyl - WaarBenJij.nu

Eerste Dagen

Blijf op de hoogte en volg

20 Februari 2016 | Verenigde Staten, Nashville

Beste lezers,

Donderdag ben ik naar Amerika gevlogen. Ik ben om 13:00 in Nederland op het vliegtuig gestapt. Om 21:30 Tennessee tijd ben ik aangekomen op Nashville airport. Het tijdverschil met Nederland en hier is -7. Op het vliegveld ben ik door een medewerker van het bedrijf opgehaald en naar mijn appartement gebracht.
Vrijdag ben ik door hem om 9 uur opgehaald om naar het bedrijf te gaan. Hier heb ik met de eigenaars kennis gemaakt, een deel van hen spreek Nederlands wat wel fijn is. s'Middags ben ik boodschappen wezen doen met Ron een van de eigenaren, maar voor het boodschappen doen hebben we eerst koffie gedronken met bijna de hele familie. Ik heb ook een auto gekregen voor het weekend.

Hier laat ik het even bij. Ik voeg foto's toe van het appartement en de auto waar ik dit weekend mee rij. Maandag beginnen met stage lopen.

We houden contact,

Groeten Jos van Zeijl

  • 20 Februari 2016 - 16:29

    Elske & Henk:

    Hoi Jos,
    Fantastisch hoe alles is verlopen ! Het ziet er goed uit. Wat een auto !
    Groeten van Elske & Henk

  • 20 Februari 2016 - 16:39

    Wim:

    Ziet er allemaal leuk uit hoop dat je je nu een beetje vermaakt en vanaf maandag succes met je stage groet je vader

  • 20 Februari 2016 - 18:03

    Roeleke Van Munster:

    Top Jos! Ziet er keurig uit, dat appartementje van je! En, gelijk al goeie televisie aan zie ik, Bernie Sanders... Verkiezingen in de USA, dat is me wat! Geniet ervan!

  • 20 Februari 2016 - 18:09

    Peter En Teunie:

    Hoi Jos,
    Fijn dat je goed bent aangekomen, hopelijk voel je er snel thuis.
    We houden je in de gaten.
    Groetjes

    Peter en Teunie Clement

  • 20 Februari 2016 - 18:27

    Jacob En Jettie Vos:

    leuk appartementje, ik hoop dat je er gauw thuis voelt.
    leuk ook dat we je kunnen volgen, succes volgende week met je stage

    jacob en jettie vos

  • 20 Februari 2016 - 19:49

    Dirk :

    Lekker hoor Jos, maar het haalt het natuurlijk niet bij ons appartementje in Den Bosch

  • 21 Februari 2016 - 19:52

    Peter En Teunie:

    Hey Jos.
    Hoe is het, morgen aan het werk. Heb je vandaag rond gereden.
    Wat is de temperatuur daar zo.

    Peter en Teunie Clement

  • 21 Februari 2016 - 19:56

    :

    beste Peter en teunie

    het is goed hier op het moment is het 12:54
    morgen voor het eerst aan het werk inderdaad heb er wel zin in om weer serieus wat te gaan doen.
    ben net terug van een rondje toeren het is wel een hele andere omgeving dan de Flevopolder.
    het was gisteren zonnig en rond de 19-20 graden en vandaag een beetje regenachtig en 16 graden.

    Groetjes Jos

  • 21 Februari 2016 - 20:49

    Wim:

    Beste Jos leuk dat je zo leuk terug schrijft succes morgen en veelplezier . Groet je vader.

  • 28 Februari 2016 - 18:37

    Peter En Teunie:

    Hallo Jos,
    We hebben de foto's bekeken en het ziet er mooi uit. Wij hopen dat je het ook naar je zin hebt, maar je zult zeker nog wel moeten wennen. We zijn trots op je met wat je toch maar even alleen doet.
    Tot horens.
    Groetjes Teunie en Peter.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 27 Jan. 2016
Verslag gelezen: 299
Totaal aantal bezoekers 5308

Voorgaande reizen:

18 Februari 2016 - 25 Juli 2016

Stage in amerika

Landen bezocht: