week 7 en 8 - Reisverslag uit Springfield, Verenigde Staten van Josvzeyl - WaarBenJij.nu week 7 en 8 - Reisverslag uit Springfield, Verenigde Staten van Josvzeyl - WaarBenJij.nu

week 7 en 8

Blijf op de hoogte en volg

19 April 2016 | Verenigde Staten, Springfield

Beste Lezers,

Het is al weer 2 weken geleden sinds mijn laatste update. In week 7 zijn we bezig geweest met het maken van foto’s van verschillende planten voor 1 van de klanten van het bedrijf. Ik heb toen geleerd om te werken met photoshop. In het weekend ben ik wezen vissen bij een meer in de buurt. Tijdens het vissen werd ik verast door een slang in het water. Afgelopen week zijn we op stage vooral bezig geweest met het maken van labels voor de proeftuin voor de benaming van de planten als ze de tuin in gaan. Ik heb afgelopen week ook foto’s van mijn proef gemaakt en data verzameld voor mijn rapport aan het eind van mijn stage.
Afgelopen weekend ben ik ook wezen vissen en heb ik 10 vissen gevangen en weer een andere slang gespot. Het wordt nu steeds drukker op stage, want het word tijd dat de planten in de proeven in de tuin geplant moeten worden. Het is de afgelopen weken ook wat warmer geworden, dus kan een korte broek aan. Het is vandaag 28 graden, dus voelt buiten als zomer in Nederland. Vandaag ben ik naar de kapper geweest, want dat was wel weer nodig na 8 weken niet naar de kapper geweest te zijn.

Groetjes en hopelijk tot mijn volgende blog,

Jos van Zeijl

  • 24 April 2016 - 14:55

    Peter En Teunie:

    Hey Jos,
    Nou spannende verhalen over die slangen. Hier is het wel 20 graden kouder. Zo te horen heb je het wel naar je zin.Nog vele mooie dagen toegewenst.

    Peter en Teunie Clement

  • 25 April 2016 - 12:48

    Coby:

    Hoi jos eindelijk heb ik jou ook eens gevonden, na veel verhalen te horen in de fam moest ik maar eens beter mijn best gaan doen om je te vinden. Beter laat als nooit moet je maar denken,
    .
    Ik was dus nu een poos zoet om al jou verhalen te lezen ,nou leuk man wat maak jij wat mee.
    knap hoor dat jij dit allemaal durft te ondernemen.
    En wat een levenservaring doe jij op SUPER!!!!!

    Ik beloof het tot de volgende keer....coby

  • 08 Mei 2016 - 10:24

    Coby:

    Voor ons is het al in de morgen Dus als je wakker bent VAN HARTE GEFELICITEERD met je verjaardag.
    Wij hopen dat je er maar een speciale dag van weet te maken, waar je later nog eens aan terug zult denken.
    Het zal best heel anders zijn zonder familie om je heen.
    Neem er in ieder geval maar een biertje op.
    Als het zet zo mooi weer is als bij ons dan kun je maar genieten.
    En werk ze weer volgende week.
    De Schenkjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 27 Jan. 2016
Verslag gelezen: 252
Totaal aantal bezoekers 5305

Voorgaande reizen:

18 Februari 2016 - 25 Juli 2016

Stage in amerika

Landen bezocht: