Week 5 en 6 - Reisverslag uit Springfield, Verenigde Staten van Josvzeyl - WaarBenJij.nu Week 5 en 6 - Reisverslag uit Springfield, Verenigde Staten van Josvzeyl - WaarBenJij.nu

Week 5 en 6

Blijf op de hoogte en volg

06 April 2016 | Verenigde Staten, Springfield

Beste Lezers,

Het is al weer 2 weken geleden dat ik een update heb geschreven, dus wordt wel weer eens tijd vond ik. In week 5 van mijn stage ben ik bezig geweest met het opzetten van een grotere proef met hydrafiber (onderzoek van de nieuwe grond) we hebben in totaal 2200 1Qaurt potten met Calibrachoa geplant. Ook hebben we ongeveer 200 hangpotten met Torenia geplant. En ongeveer 300 hangpotten met Combo’s geplant (meerdere soorten planten in een pot). Ook zijn we bezig met het maken van foto’s van een lijst met producten van het bedrijf om mogelijk in de folder van een van de klanten van het bedrijf te plaatsen. Afgelopen week (week 6) is er op dinsdag iemand van het bedrijf dat de hydrafiber produceert langs geweest en hebben we over de ervaringen gepraat. Donderdag zijn er 2 mensen van een bestrijdingsmiddelen bedrijf langs geweest om een proef met nieuwe middelen op te zetten. Tevens heb ik toen ook een insecticide gespoten om larven van de varenrouwmug in een van mijn trials te doden. Op de vrijdag heb ik foto’s gemaakt van planten van de proeftuin. Zaterdag ben ik naar Nashville geweest dit is de hoofdstad van Tennesssee. Hier heb ik een botanische tuin bezocht en nog wat door het centrum gelopen (hier van voeg ik wat Foto’s toe). Zondag ben ik wezen vissen en heb ik in totaal 12 vissen gevangen. Gisteren heb ik mijn proeven bekeken, ze groeien goed en de larven van de varenrouwmug zijn zo goed als dood. Vandaag ben ik met iemand van het bedrijf naar Nashville geweest voor lampen voor de soort van fotostudio op het bedrijf. Toen heb ik een statief gekocht, omdat we toch in een camera/foto winkel waren. Na het werk ben ik nog effe wezen vissen en heb ik er 8 gevangen.

Hier laat ik het weer even bij en tot horens!!!

Mvg, Jos van Zeijl

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 27 Jan. 2016
Verslag gelezen: 133
Totaal aantal bezoekers 5308

Voorgaande reizen:

18 Februari 2016 - 25 Juli 2016

Stage in amerika

Landen bezocht: