Week 2 - Reisverslag uit Springfield, Verenigde Staten van Josvzeyl - WaarBenJij.nu Week 2 - Reisverslag uit Springfield, Verenigde Staten van Josvzeyl - WaarBenJij.nu

Week 2

Blijf op de hoogte en volg

07 Maart 2016 | Verenigde Staten, Springfield

Ik ben inmiddels al weer 2 weken in Amerika. Afgelopen week ben ik op stage bezig geweest met het schrijven van mijn plan van aanpak voor de HAS. Maandag middag heb ik een social security nummer aangevraagd.
Woensdag heb ik een andere auto gekregen een Honda CRV. Zaterdag ben ik eerst in de ochtend even wezen werken en in de middag heb ik een visvergunning en een hengel gekocht. Gisteren ben ik wezen vissen en heb ik een forel van 26 cm gevangen. Morgen ga ik een dag lang bedrijven bezoeken met de eigenaren van het bedrijf. Waarschijnlijk kan ik dan ook nog een beetje Nederlands praten.

Hier laat ik het even bij.

Groetjes en tot horens,

Jos van Zeijl

Nog even wat informatie over 2 Foto's

Grondonderzoek is een foto van de wortels van een petunia die in 70% peat moss en 30% hydrafiber.

Grondonderzoek (2) is een foto van de wortels van een petunia die in de scg #2 subraat groeit (standaard grond van het bedrijf, Peat moss en perliet)

  • 08 Maart 2016 - 18:12

    Wim:

    Een mooie vis heb je gevangen en ik hoop dat je vandaag een leuke dag hebt vandaag met je bazen .wat voor vliegtuig hebben jullie mee gevlogen. Groet je vader.

  • 12 Maart 2016 - 17:40

    Peter En Teunie:

    Hey Jos,
    Zo te lezen raak je al aardig gewend. en heb je je hobby vissen al opgepakt.
    Nog veel plezier en tot horens.
    Peter en Teunie Clement

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 27 Jan. 2016
Verslag gelezen: 281
Totaal aantal bezoekers 5284

Voorgaande reizen:

18 Februari 2016 - 25 Juli 2016

Stage in amerika

Landen bezocht: