Week 3 En 4 - Reisverslag uit Springfield, Verenigde Staten van Josvzeyl - WaarBenJij.nu Week 3 En 4 - Reisverslag uit Springfield, Verenigde Staten van Josvzeyl - WaarBenJij.nu

Week 3 En 4

Blijf op de hoogte en volg

21 Maart 2016 | Verenigde Staten, Springfield

Beste lezers,

Deze keer 2 weken geleden, want had afgelopen week helaas niet zo'n zin om een verslag te schrijven. Laat ik met week 3 beginnen. Ik ben op de dinsdag op een trip geweest met de eigenaren van het bedrijf naar 4 bedrijven van familie van hun we zijn naar Virginia gevlogen en hebben hier en dag lang door bedrijven gelopen. Op de woensdag is er een professor langs geweest op het bedrijf en heb ik veel nieuwe dingen geleerd. Op de Zaterdag ben ik naar een indoor shooting range geweest en heb daar geschoten met een Glock 23 dat is een 0.40 pistool. Dit was heel leuk om te doen, helaas haalde ik mijn duim open aan de slide. Zondag heb ik niet zo veel gedaan want het regende. Afgelopen week ben ik vooral druk geweest met mijn Plan van aanpak en het verzamelen van data van mijn proeven ik voeg een paar foto's toe aan dit verslag van mijn proeven. Het was deze week rond de 20 graden met 1 dag van 27 a 28 graden dus korte broeken weer. Helaas is dat dit weekend niet het geval en is het rond de 10 graden. Ze zijn op stage al druk aan het afleveren van verschillend voorjaars planten. Ook hebben ze een deel van de planten buiten uitgezet. Ook is er een bedrijf op stage een buiten veld van 10acres aan het aanleggen, hier van voeg ik een paar foto's van de trekkers die ze daarvoor gebruiken toe. Ik zal proberen volgende week weer een update te doen over mijn verblijf in de USA.

Tot horens en vriendelijke groeten,

Jos van Zeijl

  • 17 April 2016 - 10:17

    Klaas Jan:

    Leuk om toe lezen Jos, succes daar met slage.

    Gr
    Klaas Jan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 27 Jan. 2016
Verslag gelezen: 194
Totaal aantal bezoekers 5264

Voorgaande reizen:

18 Februari 2016 - 25 Juli 2016

Stage in amerika

Landen bezocht: